ГАРАНТІЯ ПОВЕРНЕННЯ та ОБМІН товару
ГАРАНТІЯ на товар зазначена у товарному чеку (якщо гарантію здійснює продавець) або в гарантійному талоні (при здійсненні гарантії авторизованим сервісним центром).
Якщо гарантія не вказана, то вона становить 14 днів (за умови див. нижче).
Претензії про неробочому товар, недокомплектації (кур'єрська, поштова доставки) приймаються протягом дня після отримання.
Умови гарантії
Компанія підтримує гарантію терміном від 6 до 24 місяців з дня придбання вироби в роздрібній торговельній мережі.
Шановний Покупець, вимагайте перевірки вироби у Вашій присутності і заповнення гарантійного талону.
Гарантійний талон дійсний тільки з проставленою датою продажу , товарним чеком і штампом магазину-продавця .
Гарантійний талон слід пред'являти при будь-якому зверненні в авторизований сервісний центр протягом усього терміну гарантії.
Умови безкоштовного гарантійного обслуговування Вашого виробу протягом усього терміну гарантії:
-правильна експлуатація виробу у відповідності з вимогами інструкцій виробника;
-використання вироби тільки для особистих побутових потреб;
-відповідне напруга живильної мережі;
-відсутність у вироби механічних пошкоджень.
Гарантія не поширюється на:
-витратні матеріали та аксесуари (фільтри, сітки, мішки, насадки тощо);
-природний знос виробу;
-механічні пошкодження;
-пошкодження, викликані використанням вироби в цілях, що виходять за межі особистих побутових потреб;
-пошкодження, викликані якістю води;
-дефекти, викликані перевантаженням, неправильної або недбалої експлуатацією, проникненням рідин, пилу, комах та інших сторонніх предметів всередину виробу, відкладення накипу незалежно від використовуваної води, впливом високих температур на пластмасові та інші нетермостойкие частини, дією непереборної сили (нещасний випадок, пожежа, повінь, несправність електричної мережі, удар блискавки та ін);
-пошкодження, викликані самостійним зміною власником конструкції виробу або його комплектуючих;
-вироби, що піддавалися ремонту де-небудь, окрім як в авторизованих сервісних центрах фірми-виробника.
У разі виникнення проблем з виробом, будь ласка, звертайтеся в один із сервісних центрів, перерахованих в гарантійному талоні.
ПРИДБАННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ:
Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але ЗА УМОВИ ЯКЩО ТОВАР НЕ ВИКОРИСТОВУВАВСЯ і ЗБЕРЕЖЕНО ЙОГО ТОВАРНИЙ ВИГЛЯД, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються протягом семи днів.
УВАГА!Вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення товарного чека, що підтверджує покупку, повної комплектації товару, заводської упаковки,гарантійного талона, а в разі придбання товару НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ — при НАЯВНОСТІ АКТА (з круглою печаткою) авторизованого Сервісного Центру З ФІКСАЦІЄЮ ФАКТУ про наявність «ІСТОТНОГО НЕДОЛІКУ» у придбаного товару.
Заміна товару або повернення грошей можливий тільки при дотриманні всіх умов і процедур.
Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:
• з моменту придбання товару, не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
• товар, що не має істотних недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
• при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розтин, спроба ремонту) або порушені умови експлуатації ( умови гарантійного обслуговування);
• відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару.
ТОВАРИ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЮ (ОБМІНУ)
Додаток N 3 до постанови Кабінету Міністрів України
ПРИЛАДИ ТА ВИРОБИ,ЯКІ ПРИ ВИКОРИСТАННІ КОНТАКТУЮТЬ З ТІЛОМ, а так само
-Продовольчі товари,
-лікарські препарати
-лікарськи засоби,
-предмети сангігієни
Непродовольчі товари:
-білизна натільна
-білизна постільна
-корсетні товари
-панчішно-шкарпеткові вироби
-парфумерно-косметичні вироби
-товари в аерозольній упаковці
-дитячі іграшки м'які які
-дитячі іграшки гумові надувні
-апарати для гоління
-помазки для гоління
-зубні щітки
-розчіски, гребенці та щітки масажні
-інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)
-ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння
-фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
-пір'яно-пухові вироби
-мундштуки
-сурдини (для духових музичних інструментів)
-скрипічні підборіддя
-рукавички
-тканини
-тюлегардинні і мереживні полотна
-килимові вироби метражні
-друковані видання
-лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні
матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
-аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
-вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
-карнавальні та новорічні прикраси
-товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 3 ст. 4 Закону
України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний:
1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем) документації на товар;
2) в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару — до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару — дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації — дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.