Продавець ТВ-ШОП 0662566261 розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1838 відгуків
Працюємо тількі по передплаті. ЦІНИ УТОЧНЮЙТЕ!КУПИТЬ
+380 (66) 256-62-61
+380 (93) 107-03-32
вул. Харківське шосе,19 ТЦ Мега Сіті (бутіки №1018, 1019, 1037, 1039) з 11-00 — 20-00 (телефонуйте заздалегідь) Кіровоград, Рівне, Суми,Тернопіль, Полтава, Харьків, Львів, Вінниця, Луцьк, Дніпро, Одеса, Запоріжжя, Черкаси, Херсон, Ужгород, Чернівці, Київ, Україна
МАГАЗИН ТВ-ШОП
Кошик

Поширені питання

  • ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО НАКЛАДЕНИЙ ПЛАТІЖ?

    Післяплатою товар відправляється Укрпоштою (по передоплаті за Доставку ) та Новою поштою (після часткової передоплати від вартості товару,в цьому випадку сума накладеного платежу зменшується на передплачену)

    (Докладніше в розділі "доставка і оплата").
    НОВА ПОШТА : при отриманні посилки c післяплатою,ви оплачуєте доставку товару+зворотню доставку грошей 25грн +2% від суми (знаючи місто, цінність,габарити і вага товару можна зробити точний розрахунок доставки на сайті Нової пошти або за телефонам. УВАГА ! ми це не робимо! в кожному випадку це різні цифри і на питання,а скільки я заплачу відповіді не знаємо.)

    УКРПОШТА:при отриманні посилки з післяплатою,ви повинні сплатити пошті вартість товару +% за електронний переказ грошей нам тому,за доставку у вас є оплата наперед і ми її робимо


    Всі витрати пов'язані з доставкою товару і зворотнім переказом грошей несе покупець.

    Вигідніше робити 100% передоплату,тоді у вас відпадають всі розчарування з приводу післяплати.

    Отримавши дану інформацію ви будете готові нести додаткові витрати, пов'язані з післяплатою і перестанете писати безглузді відгуки,що вас обдурили і ціна товару при отриманні змінилася в більшу сторону-ціна залишилася та ж,просто до неї перевізник додав послуги з переказу грошей,т. к. вони не розписують вам при отриманні що і за чим-НАЗИВАЄТЬСЯ ОДНА ЗАГАЛЬНА ЦИФРА ЗА ВСІ ВІДРАЗУ, до нас приходить тільки сума за товар.

    Вдалих вам покупок!

  • .Яка мінімальна сума замовлення?

    -Кур'єрська доставка по Києву кур'єр Нової пошти 100грн (передоплата)
    -Доставка Укрпоштою мінімальне замовлення 100грн
    (замовлення до 100грн передоплата 100%)
    – Доставка Нова Пошта мінім. замовлення від 100грн оплачений до 13-00 відправляється в той же день

    святкові дні та неділя-дні в які відправок немає

    УВАГА!

    Обробка маленьких замовлень до 100грн по телефону,сайт їх не пропустить+ 5 грн до замовлення за упаковку.

  • .Як отримати подарунок при самовивезенні замовлення?

    Якщо ваше замовлення на суму понад 500 грн і ви оформили його на сайті ,забираєте його самі з магазину ви можете отримати подарунок-сюрприз.Скажіть це продавцеві .

  • Чому мені не передзвонили ?

    При правильно оформленому замовленні вам обов'язково зателефонують протягом 24 годин у робочий час нашого магазину,а так само прийде СМС з реквізитами на оплату вашого замовлення.(читайте розділ Доставка і оплата)

    Зверніть увагу,якщо ви зробили замовлення у суботу після 17-00,вам зателефонують в понеділок.

    ПРИЧИНИ відсутності дзвінка :

    - у більшості випадків дзвонити НІКУДИ - неправильно вказано номер телефону

    - ви просто не берете трубку або поза зони (2 дня вам дзвонити ніхто не буде)

    - ви поклали в кошик товар з позначкою НЕМАЄ В НАЯВНОСТІ (замовлення просто скасують)

    - ви поклали в кошик товар з позначкою ПІД ЗАМОВЛЕННЯ (зателефонують, коли буде відома дата поставки)

    - Вказаний САМОВИВІЗ - резерв товару (тільки 1 день) ставимо після вашого дзвінка ,в якому ви повідомляєте час вашого візиту.

    -замовлення без вказівки імені та прізвища,адреси і способи доставки ,а так само на суму менше 100 грн обробляються в останню чергу,так як в 99% таких замовлень у відповідь ми чуємо -Я ПРОСТО ВОДИЛА ПАЛЬЦЕМ ПО ЕКРАНУ,ВОНО САМЕ В КОШИК ПОКЛАЛИСЯ.

    І ЯКЩО вам не передзвонили через 10 хвилин після оформлення замовлення і для вас це довго,для зв'язку з нами на сайті вказані 3 робочих номери різних операторів.Не витрачайте час на даремні відгуки,ТЕЛЕФОНУЙТЕ з 11-00 до 20-00! А так само перегляньте ваші СМС ,швидше за все вам вже вислали рахунок для оплати.

     

  • .Можно ли самому забрать заказ?

    Да. Вы можете приобрести 90% товаров размещенных на сайте в магазине в Киеве ТЦ Мега Сити,бутик 1019 ,кроме мебели (она производиться под заказ),габаритных товаров (качелей) отправка такого товара напрямую со склада ,звоните перед приездом.

    Так же вам придет СМС когда можно забрать заказ самовывозом,покажите его продавцу,резерв один день,потом уточняете наличие.


    Звертаємо вашу увагу на те, що в магазині асортимент набагато ширше, багато іграшок,сувенірів і подарункової посуду, товарів для здоров'я, для кухні і дрібниць для дому, косметика, парфумерія і біжутерія.

  • Как правильно оформить заказ ?

    Перед оформлением заказа желательно ВНИМАТЕЛЬНО ознакомиться с условиями ДОСТАВКИ И ОПЛАТЫ(сверху в шапке сайта),если вас они по каким-то причинам не устраивают ,просьба не делать заказ.
    ЭКОНОМЬТЕ НАШЕ И ВАШЕ ВРЕМЯ!

    Совершая заказ вы полностью соглашаетесь с нашими условиями,а не диктуете свои.
    Мы работаем 10 лет по отлаженной системе и очень трудно подстраиваться под каждого.
    Очень надеемся на понимание.

    ОФОРМЛЯЯ заказ ,правильно указывайте номер телефона,индекс,адрес-в дальнейшем это отразится на скорости получения вашей посылки.

    После оформления заказа с вами свяжутся и уточнят детали,если вопросов к вам и в ваших комментариях нет ,приходит СМС на телефон со счетом (без звонка!!! ) резерв товара для оплаты 2 дня,обязательно сообщите время оплаты.
    Так же можно оформить заказ по телефонам указанным на сайте .

    Если вы оформляете заказ УКРПОЧТОЙ большая просьба не ждать месяцами визит почтальона,а идти и забирать свой заказ.Вам проще проконтролировать один заказ,чем нам сотню.Так же не придется платить за хранение .

    Замовлення НОВОЮ ПОШТОЮ відправляються на наступний день після оплати.(окрім неділі),ДОСТАВКА УКРПОШТОЮ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ 1-2 РАЗИ В ТИЖДЕНЬ,ЇДЕ ВІД 3 ДО 9 ДНІВ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ВІДДАЛЕНОСТІ ВАШОГО МІСТА.

  • Чому нам можна довіряти?

    Такі питання задають нам періодично, тому варто відповісти на нього докладно і докладно тут, щоб не повторюватися в кожному конкретному випадку.

    Було б нерозумно, якби ми написали тут про те, які ми гарні, пухнасті і безгрішні. Осіб, які раніше з нами не співпрацював, навряд чи повірить нам на слово, тому наведемо лише голі факти.

    Ми займається бізнесом, тобто заробляємо гроші. Ці гроші приносите нам Ви, шановні клієнти. Було б дуже не далекоглядно різати курку, що несе золоті яйця через миттєвого бажання великої наживи. Після подібних інцидентів нам довелося б забути про цей бізнес і займатися чим-небудь іншим, а нам цього не хочеться, так як ми вже більше 10 років вкладаємо у цей бізнес сили, час і гроші. Чутки про шахраїв і обманщиках у мережі поширюються з величезною швидкістю, для нас один подібний відгук міг би стати фатальним, тому ми дорожимо своїми клієнтами і намагаємося забезпечувати їх максимально якісним сервісом.
    Саме тому у нас велика кількість постійних клієнтів і саме тому у нас є сенс розвиватися і вдосконалюватися.

    Наші юридичні документи та інтернет-магазин http://tv-shop.kiev.ua/ розміщені на торговому майданчику PROM.UA без їх подачі торгувати як ПЕРЕВІРЕНА КОМПАНІЯ ,ми не змогли б,а портал страхує ваші покупки до 3000 грн .Банківські реквізити для переказу вказані того ж з ким ви спілкуєтеся і на кого оформлений магазин,якщо ви не відкривали рахунок,розповідаємо -у банку є фото власника рахунку і всі документи.При наявності у вас чека про оплату або транзакції з вашої картки на наш рахунок,фраза ГРОШІ НІКУДИ не доречна,завжди можна довести отримання або відправлення грошей.

    У нас в Києві 60 м роздрібний магазин,товар на 99% розміщений на нашому сайті В НАЯВНОСТІ,ЦЕ БІЛЬШЕ 6500 найменувань.

    Тому ми працюємо офіційно і вимагаємо передоплату,т. к. вас ми тільки чуємо по телефону і змусити забирати ваші замовлення не можемо. Платити за повернення і збереження забраного вами товару нині невигідно,за 10 років НАВЧЕНІ вами ж і умови роботи викладені виходячи з досвіду,тому клієнтів які просто хочуть,а платити не виходить прохання не турбувати.

     

  • Скільки коштує доставка по Києву?

    Вартість доставки залежить від району і товару:
    -Лівий берег-60грн
    -Центр-85 грн
    -Правий - від 80грн -100грн

    Доставка в межах Києва (мінімальне замовлення 350 грн )-кінцеві станції метро

    (Бортничі,Бровари,Ново-Біличі,Ірпінь відправлення транспортними компаніями)

    Доставка габаритних товарів обмовляється окремо.
     

  • Не можу додзвонитися !

    На сайті вказані 3 робочих номери магазину.

    Ви не додзвонитесь, якщо ви це робите в не робочий час магазину,у вихідні та святкові дні !!!

    Дивіться графік роботи.

    Якщо ви дзвонили в робочий час і оператор зайнятий,вам обов'язково зателефонують.

  • Які умови доставки Новою Поштою ?

    Транспортною компанією Нова Пошта відправляємо тільки після 100% оплати за товар або після часткової передоплати -накладеним платежем.
    Доставка 1-3 дні

    Детальніше про складах і вартості можна ознайомитися на офіційному сайті Нпочты!!

    Зверніть увагу! При накладений платіж ви оплачуєте доставку товару,так само доставку грошей нам назад 25 грн + 2 % від суми .

  • Як можна зарезервувати товар для самовивозу або передоплати?

    Товар можна поставити в резерв на сайті,для самовивозу не більше, ніж на 1 день(сьогодні на сьогодні, сьогодні на завтра) Повідомте час візиту.
    .Якщо ви хочете приїхати через 2 дні в магазин,то прохання уточнювати наявність по телефону або оплатити товар через Приват Банк ,то замовлення можна забрати в будь-який зручний для вас день.

    Для іногородніх замовлень резерв для оплати замовлення не більше 2 робочих днів,якщо протягом 2 днів оплата не надійшла, замовлення автоматично видаляється.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner